13 February 2014

Holiday - Pulau Pinang

Assalamualaikum!

wow its been 3 months since my last entry. entry ni dan next entry nak share aku dan kawan-kawan sekelas pergi melancong (la sangat) sepanjang setahun kami kenal. okay untuk entry ini nak share pasal Penang. sebenarnya pergi Penang sebab ada interview untuk cikgu mrsm. memandang kan ni kali kedua aku sampai ke Penang dan alang-alang menyeluk pekasam, biarlah sampai ke pangkal lengan. bila dah abis interview around 5pm, terus pergi bersiar-siar kat Bukit Bendera.


first time lalu Penang Bridge. eksaited amek gambar bridge. HAHA


*gambar bridge lagi*


*gambar bridge lagi. nampak tak betapa jakun nya aku*


yihaa dah sampai


semangat pergi Bukit Bendera dengan berbaju kurung. baru lah perempuan melayu terakhir kan. 
gituuuu. wakaka


me and Kak Nurul
Kak Nurul pun interview jugak tapi dia keesokan hari nya.


me and dila
kebetulan pulak si Dila ni rumah dia kat Penang, so kami tumpang dia je.


sebelum naik cabel car. harga tiket hanya lah RM4 selepas guna kad pelajar.


pemandangan dari dalam cabel car. 


finally! puncak Bukit Bendera. nampak seluruh Penang uollss!


kalau macam ni dikira selfie tak? LOL


yes i have been to Penang!


teruja gila dapat sampai ke puncak Bukit Bendera. pengalaman once in a lifetime. cewah. =p
dan aku pun tak tahu kenapa setiap kali bergambar kaki aku mesti macam tu. =.=


cukup untuk Penang. sebab pergi Bukit Bendera je. masa tak mengizinkan. okay next entry citer pasal Port Dickson dan Melaka pulak. Yeay!


till we meet in next entry! =)

0 pink people talk :):