04 April 2011

karnival mahasiswa 1 kelantan di UPM

Assalamulaikum..

kalau korang semua nak tahu, kat uitm ni ada 1 persatuan khas untuk anak2 kelantan. keahlian seramai seribu lebih. persatuan ini dinamakan HIMSAK (himpunan mahasiswa kelantan).  pada sabtu, 27 mac yg lepas, sebahagian dari ahli, termasuk lah saya, telah pergi ke upm untuk menghadiri 1 karnival seperti mana dinyata kan di atas. memang khas untuk anak2 kelantan. universiti lain yang turut serta ialah tuan rumah sendiri, UPM, UIA, UPSI, USIM, UITM, UUM. memang meriah sangat sebab ramai yang hadir. pagi tu dimeriahkan dengan sukaneka. bermacam2 sukan diadakan. saya tak join pun, tolong sokong je. hehe. petang pulak ada sesi penyampaian hadiah dan sedikit soal jawab. ni ada sedikit gambar yang sempat di snap buat tatapan kalian semua. hehe :)

sebelum bertolak ke upm. sambil tunggu bas snap gambar dulu.. ;)


saya dan kawan2 rapat yang turut serta.. :)


bersama pelakon, Syed Aiman. dia sebagai duta HIMSAK. ^__^


selepas sukaneka. memang teramat panas. terpaksa tutup muka camtu. sampai ada yang tanya saya ni student uia ke sebab pakai camtu. ekekeke ;p


di banner program sebagai tanda kenangan selepas program tamat.
sempat lagi tu tukar baju. hihik ;)

kiteorang memang tersangat2 happy. dan presiden HIMSAK cakap program macam ni mungkin akan di buat annually. hooyeaahhh.. =)

7 pink people talk :):

green enthusiast said...

sangat-sangat suka.. tq kinn..:-)

nurul ain said...

ohohhh....gambr caye nan syed aiman xdop pom! uhuhhh =P

amalinazlan said...

kak kinnnn, bestnyeeee. utm x join pun. huk3

نور اميرا ناوي said...

ni kt kolej sy...huhu!!!xleh join time ni ad dinner...huk3!!sedey...best la kn...

faisal said...

ni mesti meriah ni..

http://faisalapardi.com/

permata said...

sala.. 6t boleh la join program anok2 klate uum... smoga kite dapt bekerjasama...


* http://permata-fikrillah.blogspot.com

anokkelateuum@yahoo.com

Anonymous said...

* http://permata-fikrillah.blogspot.com