14 April 2011

final exam bakal menjelma

Assalamulaikum semua! =)

waahh lama sudah blog ini tak terupdate. biasa la busy tahap perdana menteri katakan . ekekeke~
akhir nya berakhir sudah kuliah untuk sem ini. final exam pulak yang bakal menjelma. rasa takut pulak nak menghadapi final exam sem ni. banyak lagi persediaan yang diperlukan. memang betul2 merisaukan. jadual exam agak mengecewakan la siket. hehe. tapi tak boleh la melenguh kan. pasti ada hikmah nya. =)

korang2 tahu kan yang saya ni budak pure math. saya start exam 20 APRIL ni. maksud nya dah minggu depan tu! sempat ke tidak ni nak study. risau betul. ni haa jadual exam saya.
20/4 - MATHEMATICAL METHOD
22/4 - OPERATIONAL RESEARCH
24/4 - COSTING 2
29/4 - REAL ANALYSIS
4/5 - NUMERICAL ANALYSIS

memang awal lah abis. tapi suka sebab takde paper time birthday saya. sebab tahun lepas ada paper. jawab exam time birthday pelik je rase. hehe. birthday saya pada 5/5. hehe. ni saja cakap sebab nak mintak hadiah dari korang semua. hihi ;))
kepada rakan2 yang bakal menghadapi final exam, semoga berjaya saya ucapkan. semoga kite semua dapat mencapai lebih banyak kejayaan. hehe. amin. =)

ohh yaa kin nak kongsi berita gembira siket. kakak saya selepas berhempas pulas belajar medic selama 5 tahun akhir nya, Alhamdulillah, sudah berjaya menjadi seorang doktor. hehe. kepada rakan2 yang bakal doktor tu, semoga kalian semua dapat mencapai kejayaan seperti kakak saya. hehe ;)

2 pink people talk :):

Hidayah Juta said...

gila best + hebakk kakak kau.. mesti dia sungguh cantik, jelita anggun menawan kan kan kan..

Hidayah Juta said...

gila best + hebakk kakak kau.. mesti dia sungguh cantik, jelita anggun menawan kan kan kan..