13 May 2012

HIJABISTA

Assalamualaikum :)


ada sesape tak tahu majalah HIJABISTA ni lagi? fyi, Hijabista ni adalah majalah fesyen untuk pompuan-pompuan berhijab. ekceli, aku pun baru tahu ada majalah ni. hihi. jumaat minggu lepas, lepas tengok Chow Kit kat Jaya Jusco Bukit Raja, pusing-pusing lah dulu satu mall tu. pastu terpandang majalah ni kat satu kedai ni. terus terpikattt. terus beli. haruslah. aku kan suka berfesyen. wekkk. ;p



hijabista



at first, aku tak cam lagi taw sape cover ni. lepas cari nama, baru prasan si Diana Amir rupanya. seriuss dia cantik bila bertudung. :) ini merupakan edisi pengenalan keluaran April 2012, akan berada di pasaran selama dua bulan sebelum kemunculan isu pertama pada bulan Julai ini. ianya berharga RM10 dan merupakan harga mampu milik. macam-macam tips fesyen dalam majalah ni. cara pakai shawl, cara mix and match. korang kena beli sendiri lah baru tahu kan. hehe.



model terbaru. kekeke


dalam kita berfesyen pun, kita kena ingat, menutup aurat tu yg utama. aku macam notice la skarang ni sesetengah orang tu berhijab untuk berfesyen, bukan berhijab untuk menutup aurat. well tu pandangan aku saja, aku tak boleh lah nak cakap lebih sebab pemakaian aku kadang-kadang tak sempurna mana ka. but i'm trying to make it perfect. :)

till we meet in next entry! =)

6 pink people talk :):

نورعيم said...

tahu pun sbb ado blogger post pasal majalah ni .hikhik.

kinn said...

@Noraim: mesti ore kan. keke ;)

MizzTina said...

ms g pesta buku tu nmpk, tp xbeli.. erkkk

Myra Arshad said...

waa. mesti nk kena beli nii. tq for share =)

cik jue tomey said...

sy pn dh baca hijabista ni..oklah mjlh dia.suka tgok pic model2 tu kenakan tudung.ada yg stail...tp ada yg nth pape..asal belit,asal pusing je..time dlm pic nmpk ok lah,tp..haihh..sapelah nk pki tudung yg mcm sarang tebuan kt ats kpla.bersimpul tk hengat...adeh

en_me said...

best info tuu.. ehhee