06 March 2011

mac sudah tiba

Assalamulaikum dan selamat malam :)

apa kabar kalian semua? moga kalian semua sihat hendak nya. amin.
maaf ya teman2 lama sudah tak update blog.
bukan tak nak update, kadang2 malas, tapi masa yang tak mengizinkan.
kepada teman2 yg sudi singgah blog ni trimas di ucap kan.
walaupun tak ter-update tapi still ada yg setia kunjung.
sape tu? ada la. kang kalau cakap malu lak dia. hihi ;)
ok. hari ni dah pun 6 mac.
kejap je masa berlalu. dah pun masuk bulan 3.
dalam maksud lain nye dah 2 bulan kuliah berlalu.
tinggal lagi sebulan setengah menuju ke final exam.
atau lebih tepat lagi 7 minggu. huh tak lama dah tu.
rasa macam ilmu di dada ni entah di mana.
ni test 1 tak abis lagi. tup2 dah nak masuk test 2 dah.
rushing betul lecturer ni. huhu
buat kalian yg tertanya2, saya ni budak pure math.
pure math je kite. tak sehebat medic, tak segah engineering. hoho
tapi saya bangga jadi budak pure math. :)
sem ni saya dah part 4. means dat lagi 3 sem nak grad. insyaAllah..
tapi ramai yg tanye, nanti keje ape? cikgu ke?
kenape orang mesti nampak cikgu as first choice? tak semestinya ok.
saya ni major math, minor akaun. nak jadi akauntan pun boleh.
walaupun buat balance sheet tak pernah balance. HAHA
sem ni saya 20 credit hours. mak aihh banyak nye.
macam susah je nak skor.
insyaAllah boleh skor kalau usaha lebih. kan3? ;)
kalau korang nak tahu, sem ni saya belajar :
  • MATHEMATICAL METHOD
  • INTRODUCTION TO NUMERICAL ANALYSIS
  • REAL ANALYSIS
  • COST ACCOUNTING 2
  • OPERATION RESEARCH
  • ARABIC LANGUAGE
  • ENGLISH-READING FOR RESEARCH.

paper sem ni semua tough2. korang2 doa kan la saya berjaya ye. hihi =)
kalau korang ada ambik paper yg sama ngan saya, roger2 la ye.
leh bertukar2 soalan. hehe.

nampak nye dah panjang saya berceloteh.
drpd takde idea nak tulis, jadi nya dah penuh 1 page. hoho
semoga kita berjumpa lagi di entry lain.
kalau saya tak update tu, paham2 la yeh. hehe

0 pink people talk :):