19 March 2011

majlis anugerah dekan

Assalamualaikum! :)

*entry ni bukan lah untuk menunjuk-nunjuk. tapi hanya lah untuk tujuan penceritaan sahaja.*

petang semalam dengan jayanya telah berlangsung Majlis Anugerah Dekan, Fakulti Sains Komputer dan Matematik bertempat di Dewan Raja Muda, Kompleks Kebudayaan dan Kesenian  Shah Alam. entah betul ke tidak nama tempat tu. hehe. majlis memang teramat simple. tapi kami penerima anugerah memang tersangat lah enjoy sebab lepas dapat award tu, kami disaji sengan makanan!! memang banyak lah kami melantak. soto, bihun sup, spageti,  salad, buah-buahan, kuih muih, abc, minuman. memang teramat lah kenyang. Alhamdulillah rezeki kami. hehe. 



















saya bersama award. sijil pun ada juga. hehe =)















kami ialah mathematician!! ;)

semoga kejayaan ini terus bersama kami. Amiinn ya Rabbal Alamin..

12 pink people talk :):

Myra Arshad (: said...

waahh. tahniah :)

aLieF si Muncung ManiS said...

tahniah kinah...mana makanan lebih??ada tak??alief lapar la..hehe..

KizZ said...

Wahh..Tahniah tahniah..Congrat-congrat!!Susah tu nak dapat anugerah dekan..bestnya awak dapat erk..

Q.U.e said...

wah..anugrah dkan o...thniah kinn......:P

noraim said...

tahniah!

pure math pon under FSKM eh? blh lah apply utk degree nti. huhu.

kinN~ said...

Myra Arshad (: : makaseh dear! ;)

kinN~ said...

aLieF si Muncung ManiS : thanx alief. err makanan dah abis masuk dlm perut laa. hihi ;p

kinN~ said...

KizZ : terima kasih. kizz pun moga dapat. hee ;)

kinN~ said...

Q.U.e : makaseh que! =)

kinN~ said...

noraim : thanx! apply jgn xapply. boleh kite jumpe kat sini. hihi ;)

juanita said...

Wow...tahniah2...keep up good work

kinn said...

@juanita; terima kaseh! :D