03 July 2011

The Lazy Song versi Nabil

Assalamualaikum :)

holla. korang tengok tak final maharaja lawak yg lepas? mesti la tengok kan. musical Nabil paling sy suka. best brooo. hihi. tak jemu kowt tengok banyak kali. oleh itu sy sanggup salin lirik Nabil nyanyi. hoho. entah betul ke tidak salin tu. haha

Nabil
*rembat gambar dr google*
sy suka tengok Nabil sebab gigi dia cantik. kih2. tak macam gigi aku. bak kata Mamat Sepah, "ni bukan taring. ni jongang. bangang." haha. ok mengaku gigi aku tak cantik. lalalala. 

ni versi tangan. haha
ni versi Nabil

dulu aku seorang jutawan
aku ada banyak kawan
tak punyai masalah wang
*duit baru nak hutang
dulu aku seorang jutawan

dulu aku memang seorang yang bergaya
pakai barang semua berjenama
LV, Gucci kau namakan saja
pakai kereta mewah sport rim besar giler
tapi boleh muat 2 orang sahaja
awek-awek aku cun giler
ohh tapi aku, tapi aku, aku terpedaya

duit pun macam biskut juga
kejap ada kejap takde
jangan suka-suka belanja
lama-lama habis juga
boleh jadi papa kedana
papa kedana

whoohh whoohh whoohh papa kedana
whoohh whoohh whoahh

niat nak kasi kan duit yang dah ada
lalu aku masuk skim cepat kaya
tak perlu lagi bekerja
oh mai god seronok nye

berbulan ku tunggu sunyi sepi
ape pun takde, ape dah jadi
aku pun pergi mencari
whooaahh
*pin dah takde, ejen dimana 
aku dah terkena
duit pun takde, aku dah terkena

duit pun macam biskut juga
kejap ada kejap takde
jangan suka-suka belanja
lama-lama habis juga
boleh jadi papa kedana
papa kedana

nak menyesal pun tak guna
aku sudah pun papa
papapapa kedana

nak menyesal pun tak guna
aku sudah pun papa
papapapa kedana


kini aku hidup sendiri
dalam kotak yang kecil ini

yang ada tanda * ni, tak tahu betul ke tidak. tak dengar sangat. kui3 ;p

enjoy yaa! ^__^


3 pink people talk :):

d_LA said...

the lazy song lagu peberet skang ni..tp reti nyanyi yg versi ori je

putri ila said...

aku pon minat nabil gak...comel bagi aku...same2 lah kita menjadi peminat nabil ye... hehehe =D

kinn said...

@putri ila; yup, sama2 lah kiteee. ;)