10 March 2012

The Woman in Black

Assalamualaikum :)



memandangkan semalam (jumaat) aku takde kelas, ye aku takde kelas, percaya lah. harhar, so aku telah ke Jaya Jusco Bukit Raja bagi mengisi masa lapang. takleh blahh ayat. kahkah. pergi dengan 3 orang kawan. tujuan utama aku pergi sana nak tengok wayang. plan nya nak tengok Adnan Sempit 2, tapi dah takde dah. kecewa betul aku. 



citer yang ada Bunohan, John Carter, The Woman in Black, The Lorax, Seefood dan banyak lagi lah. aku sampai kat panggung dalam pukul 1.30 pm, takpe aku tak solat jumaat, citer yang paling awal masa tu ialah citer Bunohan dan The Woman in Black iaitu 1.50 pm. so terpaksa pilih antara dua tu la. so kami decide nak tengok The Woman in Black. tengok kat poster tu, ada tulis scariest ghost movie in town apa entah ayat dia, lupa. aku bajet tak la takut sangat kan. saje dia nak tarik perhatian orang.






tapi kau, memang menakutkan giler. banyak betul scene saspen. memang memeranjatkan. naseb baik aku ni takde lemah jantung. korang yang mudah terkejut tu jangan la tengok citer ni ehh. hehe. dan ni la first time aku tengok citer hantu kat panggung! memang tutup mata je la aku. kalau korang penggemar citer hantu, pergi lah tengok citer ni. konfem tak nyesal. sangat best okay. kalau nak tengok dia punya sinopsis, boleh baca kat sini.



till we meet in next entry. choww! :)

9 pink people talk :):

Sham said...

Ha Jusco bukit raja,tempat saya lepak masa bujang kerja kat port klang dulu...

kinn said...

@Sham: oh ye? skarang dah tak lepak ke. ;)

MJ said...

amboi2.. mentang2 kita tgh ngamuk kat blog dia post woman in black noo.. heheh....

kinn said...

@Mujahadah: hehe. takut tak takut tak?

Unknown said...

i dah ada cte adnan smpit u... hehe

Miss Wanie said...

Mcm menarik....biasanya kt panggung ni sound effect kuatttt....tu yg menyeramkan tuh..huhuh

kinn said...

@oNy NaKaShiMa: heyyy nak!

kinn said...

@Miss Wanie: memang seram. takut sangat! haha

Unknown said...

@kinn

mari blik lah..heeee