10 January 2011

meronda shah alam

Assalamulaikum! :)

hye guys! apa kabar semua nya? wink2
semalam, hari ahad kin pergi meronda di shah alam.
sebenar nye saje nak bawak kawan kin jalan2 kat sini.
dia baru je daftar masuk kat uitm ni...
so kebetulan kiteorang free, keluar la sama2..
tunjuk2 tempat apa yang ada kat shah alam ni..
emm sebenar nye pergi SACC MALL, PAS, PKNS jeee.
bunyi kecoh jee macam meronda 1 bandar shah alam tu kan.haha

masa kiteorang duk jalan2 cari barang dalam the store,
kin nampak pensel warna di sangkut di benda yang kreatif ni..
sangat kreatif la cara diorang buat benda ni..
kira nya ia dapat menarik perhatian kanak2
untuk beli pensel warna tu.
ini lah benda tu..

bentuk istana - Faber Castell

pokok besar - staedler

sangat2 kreatif kan? ape pendapat korang? MySpace

ok abis cerita yang tu.hehe
ni kin nak tunjuk 1 barang kin beli.
tersangat lah cute.hee
beli beg dapat perfume dengan deodorent. pakej.
harga tak sampai rm50 pun. murah kan?adidas original beb. hoho
sebenar nye nak ambik perfume yang warna pink tapi bau nye kuat sangat.
so ambik la yang ni. bau yang sangat lembut...
mungkin korang boleh beli jugak?ekekeke

saya yang riang hati, MySpace

4 pink people talk :):

aqish basir said...

best nye dia berjalan..
eh tgk promosi ke..

murah lah kalo undr 5o

E.d.Y said...

pergghhh...kretif tu

dyg said...

wah!
i like2x!
perfume adidass...
wana biru best eh?nk bli laa cmni..hee

kinN~ said...

dyg : aah warne biru..best bau dia.hee :)