25 February 2012

gaya tudung Dara.com

Assalamulaikum :)


korang suka baca majalah Dara? aku pun suka. yeaayy kita sama! =.= . kalau beli majalah Dara ni, aku suka tengok cara pakai selendang tu. suka lahh. macam-macam gaya ada. aku pernah jugak cuba tiru gaya si model buat. tapi tak sama lah! haha



aku cuba tiru gaya ni








expectation
patut nye dapat macam ni la kan?

.
.
.
.
.
.
.
.
.




reality
tapi ni lah yg aku dapat. langsung tak sama! hahaha. anyway, nice try for me! hihi :D




4 pink people talk :):

Syira Qahira said...

salam

kita x suka mana bergaya2 pakai tudung ni..huhuh

Noraim said...

comelnya awak :)

lawa pun pakai selendang tp st tak suka pakai :(

kinn said...

@Syira Qahira: haha takpe. pakai tudung bawal pun cantik.

kinn said...

@Noraim: thanks! pakai bawal pun cantik. :)