20 February 2012

TEASER

Assalamulaikum :)


holla.


okay, ini bukan lah teaser untuk lagu ye. hueh3. ini teaser untuk kain cotton. korang, girlsss la kan, mesti suka pakai baju cotton kan? tambahan lagi yg kain lembut tu. bila pakai sejuk je rasa. peluh pun meresap. dan mudah di gosok. tak macam sesetengah kain cotton yang keras, bila nak gosok tu kena gosok banyak kali baru lah tak berkedut.



me n my adik. ahakk



so, ni aku nak tunjuk kain cotton remaja suka. kain lembut, mudah digosok dan meresap peluh. kalau korang pergi kuliah pakai kain cotton ni sangat lah cantik kan? setakat ni aku dah ada 3 pasang baju kain macam ni. sangat suka pakai baju ni bila pergi kelas. rasa sangat selesa walaupun kelas seharian. 


sure korang akan suka. harga tak mahal. murah aje.  kalau kat kedai jual RM50 ke atas dan kalau yg dah siap dijahit baju kurung lagi la mahal kan. so aku tawar kan harga yg terbaik iaitu RM40. belum jahit lagi yaa. =)  bukan lah colour kat atas je ada. lain-lain colour pun ada jugak. macam yg dah tertera kat gambar tu. :)  kalau ada diantara korang berminat, boleh la emel kat sini - sakinahjuta@gmail.com


feel free to email me girlss! ;)


8 pink people talk :):

mizzkechique said...

cantek²... :)

Amirah Adnan said...

ececeh ;p

kinn said...

@mizzkechique: yup. berkenan boleh emel ye. heee :)

kinn said...

@Amirah Adnan: hihihihi ;)

Cik Suriz said...

rm40 dah siap jahit? nak tgok lg katne?

kinn said...

@Cik Suriz: ohh sory rm40 belum jahit lagi. colour yg ada macam yg tertera kat gambar. sbb masih dlm proses ordering stock. ;)

Yatie Musa said...

yeah. nk mntk blanje mekdi jugaaa. heee. gd luck dear. sy da bnyk bju krung. huuu~

kinn said...

@Yatie Musa: aii nak mcd jugak? awk jauhh la nk blanje. hahak