18 February 2012

Maid Maiden The Series

Assalamualaikum :)


holla. okay, masa awal-awal aku ber-blogging dulu, aku ada citer yg aku ni suka baca komik Jepun yg dah ditukar ke bahasa melayu. sekarang aku ada dalam 40 komik dalam koleksi. dan aritu, dengan menggunakan baucer buku tu, aku beli komik Maid Maiden. 5 bijik skali beli. puass ati aku. haha. jahat tak aku. orang lain beli buku ilmiah guna baucer tu, tapi aku beli komik. bukan ape, sem depan perlu beli 1 buku text je, bajet dalam rm100 je. so lebihan tu beli komik la. mueheee


ni lah buku tuu. :)


kalau korang suka baca komik macam aku, aku suggest korang beli komik ni. best wooo. tak salah kan kita baca bahaan macam ni, asal kan masa lapang tu tak terluang dengan perkara yg tak berfaedah. hihi :)


9 pink people talk :):

Anonymous said...

berfaedah ke komik ni...

Unknown said...

oh.. sy tak layan komik ;p

kinn said...

@Anonymous: kalau ye pun xberfaedah, boleh isi masa lapang dari buat benda yg xberfaedah. :)

kinn said...

@Amirah Adnan: oh okay xpe. ;)

nurul ain ozali said...

make sure u bring all of this next sem okeh!

kinn said...

@nurul ain ozali: opkoss i akan bawak. hoho :)

syisyi said...

kalau I nak beli kat you, you jual tak ? wednesday, friday and so on. I just have monday and tuesday :(

Unknown said...

Kita pun suka baca ^^

Datin Sri Yumi said...

best sgt comic nie nak baru baca monday so ingt nak cari tuesday,wednesday smpai sunday.. sapa ada jual please kasi taw..