29 November 2010

award lagi! :D

assalamualaikum..

okeyh.kali ni saya di tag pula oleh cik wafaa yang cute miut tu.hehe.its an award! thanx sayam! =))..tapi ada sesi soal jawab siket.jom layaaannn.hehe.~~


1) berikan satu nickname untuk pemberi award ni.
-- miss wafaa..comey kan name dia.hehe MySpace

2) ucapan untuk pemberi award.
-- makaseh banyak2 ye sayam..saya sungguh teruja.hehe

3) berikan nama 6 artis yang korang minat.
-- oh terlalu banyak3!tp sebab mintak 6 je,so bagi 6 yang sangat3 saya minat dan lagu diorang yang sangat3 saya suke dengar
--*KATY PERRY(teenage dream)* *TAYLOR SWIFT(today was a fairytale)* *ONE REPUBLIC(secret)* *LADY GAGA(paparazzi)* *ENRIQUE IGLESIAS(i like it)* * MAROON 5(misery)*

4) beri award ini kepada 10 blogger.

kawan-kawan terima lah award ini dari daku!hehe,

7 pink people talk :):

EFY AINAA said...

yeay! :)

kinN~ said...

EFY AINAA : =))

Amirah Adnan said...

yang, i da dapat da yg nih..ihiks..btw, tengs 4 tag oke..next time bg pulak..haha:p

Pinky Pixie said...

suke taylor swift juga.. =)

kinN~ said...

Amirah Adnan : oh yeke.xperasan.hehe ;)

Pinky Pixie : suke kann.. ^__^

Syafiqah Hani said...

nok amik gano award neh??ahahaha dpt cakelat dop

kinN~ said...

Syafiqah Hani : copy paste jek gambar tu n jawab soalan2 tu..cakelat xdop.hehee ;p