29 November 2010

Tolong Top Up Kan Untuk Sayer!!!

assalamualaikum..

Owkeyh.kalau tadi saya di tag oleh kawan nurse saya, skarang ni saya di tag pulak oleh adik saya..mizmie. saya di tag untuk join :-

1st GA By Qieranna: "Tolong Top Up Kan Untuk Sayer!!!"

Sape tak nak kan.saya nak!!hehe.topup free tu beb.meronta-ronta i nak.ehek3.

TOLONG TOP UP KAN UNTUK SAYER!!!


ni pulak syarat-syarat GA ni:

1. sudikan la diri jadi follower blog qieranna
2. add qieranna kat bloglist korang
3. copy + paste gmbr yg tak cantik kat atas tu
kat entry + sidebar beserta link
4. guna tajuk entry "Tolong Top Up Kan Untuk Sayer!!!"
5. tag kat 2 org kwn...lebih pun bagus jugak...
6. tinggalkan link kat entry nih...sng skit nak cari korang balik.....

tarikh tutup: 30 November 2010

alamak esok dah tarikh tutup!sempat tak nak tag nih?sempat-sempat.so skarang saya nak tag kepada : -fadz- -wafaa-


Tolong Top Up Kan Untuk Sayer!!!

0 pink people talk :):