29 November 2010

CONTEST MIMIK MUKA MENARIK

assalamualaikum..


baru hari ni berkesempatan nak jawab tag oleh cik nurse kite.sape lagi kalau bukan miss amirah madihah.ehee.sory la yang lambat sket.banyak kerje kat umah nih.ehek3. ;p

ok,saya di tag untuk meng-join contest mimik muka menarik anjuran nurul ashikin.tapi dengan syarat kena jadi follower dia la..hee.kalau nak tahu lebih lanjut,klik sini.dan kat bawah ni banner untuk contest ni.ni la tuan empunya contest.hehe

dengan itu saya tanpa segan silu nye meng-upload gambar saya yang comey2 nih..(hahahaha perasan nak mampus!kui3)

gambar ni di snap sempena spek baru.ehehe.amacam chantek tak spek baru saya tu?hehe

so sekarang saya nak tag kepada :

mizmie

efy ainaa

chu are

mimik muka saya yang menarik! ;)),

5 pink people talk :):

Miza Yusof said...

good luck kin :)


salam singgah. thanks singgah blog miza :)
salam perkenalan :)

...chu-are... said...

mcm maner kinn nk masuk?

Nurul Ashikin said...

thanks 4 joining dear!!

EFY AINAA said...

eyh2 mcm spec sy laah hikhik
btw kin thx for de invitation babe

kinN~ said...

Miza Yusof : tq miza! salam perkenalan juga! :D

...chu are... : buat entry yang macam kin buat ni.. =))

Nurul Ashikin : welcome!my first try.hehe :)

EFY AINAA : iye efy?hehe.owrait.welcome! ;)