20 November 2010

hentikan pakai macam ni!

salam..

tadi jalan2 kt blog izyan shamba.bace la 1 entry tu..sanggul o sanggul..
bagus info tu..n saya malam ni lak share lak 1 info yang memang korang perlu tau.
lau dah tau pun xpe.bile dah tau perlu sebarkan.
kan skam ni fesyen tudung arini tu kan.(saya panggil camtu!haha)
bile dah pakai tudung tu,biase nye si pemakai akan pin kan tudung tu kt belakang leher.
so akan ternampak lah leher si pemakai.
ew pelis i xsuke tgk orang pakai macam tu!
ekceli kan, XBOLEH PAKAI MACAM TU!
lau nak tau kenape, tgk pic kt bawah ni haa.
pic ni menceritakan semuanya.
selamatkan diri anda semua..

with love,

5 pink people talk :):

MiMiEy :) said...

erm. ada jugak baca artikal kat blog lain.
sy x pernah pakai macam nie. rimas lah.
hehe

kinn_comey said...

taw xpe kan.tgk orang pakai pun dah rimas..hee

aYu said...

betul..
ada baca nih...

kinn_comey said...

ayu: bagus..hee

ct kamila said...

sy pkai tudung arini gak..tp xsuka pin kat blakang..

rimas ..auw auw....kehkeh