03 August 2011

cermin mata bukan penghalang untuk bergaya

Assalamualaikum :)

Salam Ramadhan buat semua. dah 3 hari kita semua menjalani ibadah puasa. baru dapat wish. heee. al maklumlah, seperti dijelas kan dalam entry yg lepas, agak busy akhir2 ni. ok di kesempatan yg ada ni, mahu share something lah. 

buat korang2 yg berkaca mata tu, jangan segan jangan malu untuk tampil menawan dengan shawl. cheewwaahh. kadang2 kita nak pakai shawl tapi at the same time pelik rasa nya bila pakai shawl and spec. rasa hilang kejelitaan tu. hahah. kepoyoan melanda. walaupun kita pakai spec, ia bukan lah penghalang untuk kita pakai shawl. kalau saya, prefer pakai lens kalau pakai shawl. but recently, mata saya terkena jangkitan kuman, and it happens twice. actually rasa gatal2 je, then bila di gosok mata, jadi bengkak. saya tanya la kakak saya, as she is a doctor, and she said mata saya terkena jangkitan kuman. and she prevent me from wearing lens for 2 months! oh no! raya with no lens? no it cant be! haha. sila muntah jika geli saya speaking. kah2. then terpaksa lah pakai spec je. dan kat bawah ni adalah contoh saya pakai spec n shawl. 

hiraukan muka i yg gelap itu. ;p

see? spec bukan lah penghalang untuk pakai shawl! just ignored what people said! pendapat kalian macam mana ye? =)