07 June 2011

LAGU TEMA NORA ELENA

Assalamualaikum :)

olla korang. layan tak citer Nora Elena? ala yg kat TV3 tu. ape, tak tengok? tipuu. hihik. dalam citer ni banyak lagu tema yg best. tapi lagu yg betul2 menarik perhatian sy ialah lagu TERHENTI DISINI. lagu ni so sweett. jom kite layannnn~~ 

TERHENTI DISINI
Sedangku membaca wajahmu
Senyumanmu menggambarkan sesuatu
Jika kau fahami isi hatiku
Ku tak ingin waktu henti tanpamu

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Andai kau dapat memahami
Bahawa ku menangung semua ini
Bukan niatku ingin kau pergi
kerna ku masih terhenti di sini

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta






lagu ni boleh di download kat sini. best wooo. ;)
*lirik lagu kredit kpd liriklagumuzik*

4 pink people talk :):

Amirah Adnan said...

jiwang ;p

ainol akasyah said...

NUBHAN KAN YG NYANYI LAGU NI?

TIPS DAPATKAN 343 UNIK FOLLOWER SEHARI

MataHati @ MH said...

sempat tgk 1 eposid jer.. sedap jugak cerita ni.. romantik

kinn said...

Amirah Adnan : mane ade jiwang. ;pp

ainol akasyah : bukan nubhan. tapi asfan. hee :)

MataHati @ MH : yup romantik. hihi ;)