04 December 2010

Dia Milikku

assalamualaikum semua...

mesti tertanya-tanya kan ape maksud kin buat tajuk macam tu.heheee..
actually tade pape pun.saje je nak kasi suspen je.hoho~
mesti korang rase macam pernah tengok + dengar tajuk tu kan.
haa actually tu tajuk lagu tema citer Cinta Kirana yang kat Astro Ria tu.heee
kin tak layan sangat citer-citer indon ni.huhuhu~
tapi satu ari tu kin tertengok citer ni dan terus terpikat lagu tema dia.hehe
hello, lagu sahaja oke?bukan cerita nye.ngeh3~
so di sebab kan dah terpikat kin pun cepat-cepat la download lagu tu.
skang ari-ari duk dengar lagu ni.hehe
jom kite nyanyi same-same lagu ni.hek2
layyyaaaannn~~~~

****************************************
Yovie dan Nuno - Dia Milikku

Semula ku tak tahu
Engkau juga kan ingin memilikinya
Bukankah ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu

*Dia untukku
Bukan untukmu
Dia milikku
Bukan milikmu
Pergilah kamu
Jangan kau ganggu
Biarkan aku Mendekatinya

Kamu
Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia
Berikan aku
Pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi...ohh
Dia Untuk aku

Bukankah belum pasti
Kamu juga kan jadi
Dengan dirinya
Dia yang menentukan
Apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku

#Dia untukku
Bukan untukmu
Dia milikku
Bukan milikmu
Lihatlah nanti
Lihatlah saja
Biarkan aku
Mendekatinya

Kamu
Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia
Berikan aku
Pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi oohh
Kusarankan engkau mundur saja...ooo

*Dia untukku
Bukan untukmu
Dia milikku
Bukan milikmu
Pergilah kamu
Jangan kau ganggu
Biarkan aku
Mendekatinya

****************************************

sedang syok layan lagu ni :)

8 pink people talk :):

Mata Hati said...

ok jugak lirik lagu ni. tak lah tangkap lelelh sangat. selamat malam cik pink

kinN~ said...

mata hati : tahu tak pe.best oooww.hehe.selamat malam juga mata hati :)

Syafiq Rosli said...

best wo lagu ni

kinN~ said...

Syafiq Rosli : yup best sangat! :))

Pinky Pixie said...

best ea. kena terjah juga ni. hehe

kinN~ said...

Pinky Pixie : terjah jangan tak terjah.hehe :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
nice.song..layan

kinN~ said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o : yea memang nice.layan-layan! :)