23 December 2010

L.O.V.E AWARD

Assalamulaikum :)

wah dah lama rasa nya tak dapat award.heee
award kali ni di tag oleh cikaintaufik..
tapi kena jawab soalan siket. ok i sanggup.kikiki
(sori dear lambat post. duk peram dalam draft je.hehe ;p )


L.O.V.E AWARD :)

siape orang yang paling korang sayang?
my beloved ummi

kenape korang sayang orang di atas?
she has been a great mum for me!

kate-kate sayang untuk beliau@mereke?
i love u so much my mum! :)

tag to 15 blogger
kin nak tag kepada orang yang 15 terawal follow blog kin.
  1. arief
  2. chu are
  3. syafiqah hani
  4. amirah madihah
  5. mizmie
  6. murni
  7. wani nawi
  8. efy ainaa
  9. emmet muhammad
  10. nobita sensei
  11. nurul ain
  12. amalina azlan
  13. cik tom
  14. asma izah
  15. que

love my mum! MySpace

2 pink people talk :):

kinN~ said...

kawan kawan yang di tag tu yang terbaca entry ni, sudi kan la amek award ni ye. kin tak sempat nak shout kat blog masing2.so sory guys :)

Syafiqah Hani said...

thanks :)